Merlin P. Mann
Merlin P. Mann
Taynikma - Gekko Efsanesi
Merlin P. Mann
TAYNİKMA / GEKKO EFSANESİ

Gekko, ülkesini terk edip kaçmak zorunda kalmıştır.

Çok uzaklarda, doğuda bir imparatorlukta hırsız olarak yaşamaya &#

Taynikma 01 - Gölgelerin Hükümdarı
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 1/ GÖLGELERİN HÜKÜMDARI

Koto, bir aile yadigarını satmak için tehlikeli bir yolculuğa çıkar. Fakat şehirdeki gardiyanlar ile hırsızlar,

Taynikma 10 - Son Savaş
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 10 / SON SAVAŞ

Koto, Monto, Artan ve Sarina, en sonunda İmparatoriçenin kalesine ulaşırlar. Ancak olaylar, hiç de düşündükleri gibi geli

Taynikma 11 - Gölgedeki Yaratıklar
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 11 / GÖLGEDEKİ YARATIKLAR

Herkes zafer coşkusu içindedir ancak dağlardan çıkagelen Simo adlı çocuk, yaratıkların kasabaya saldırmaya hazırlan

Taynikma 12 - Tenebora
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 12 / TENEBORA

Dağlardan gelen kötü haber, klanların huzurunu kaçırmaya yetmiştir. Vahşi gölge yaratıkları felaket saçmaya devam ederler.

Taynikma 13 - Sarinanın Kâbusu
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 13 / SARİNA'NIN KÂBUSU

Artık klanların bir araya gelip bir ordu oluşturmasının vakti gelmiştir. Dört klan da güçlerini birleştirip dü

Taynikma 14 - Gizli Düşman
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 14 / GİZLİ DÜŞMAN

Monto, Sarina ve Luananın kuzeye gittiklerini öğrenir ve onların peşine düşer. Bu bir ihanet midir yoksa iş birliği mi? Bu arada

Taynikma 02 - Fareler
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 2 / FARELER

Hırsızlar çetesi, Koto'nun elindeki aile yadigarını çalmıştır ve Koto onu geri almak için tehlikeli bir göreve atılır. Yolcul

Taynikma 03 - Güneş Kulesi
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 3 / GÜNEŞ KULESİ

Genç bir asker olan Monto ardında hiçbir iz bırakmadan kayıplara karışan amcasını aramaya koyulur. Hiç kimse ona bu konuda y

Taynikma 04 - Kayıp Mezarlar
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 4 / KAYIP MEZARLAR

Artan, Nehir Akademisinde Baş Çırak olabilmek için Kristal Yarışını kazanmak zorundadır. En önemli rakibiyle baş edebilmek i

Taynikma 05 - Gizli Arena
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 5 / GİZLİ ARENA

Kalanaka şehrinin altında, çok derinlerde yüz yıl boyunca kimsenin girmeye cesaret edemediği gizli bir arena var.

Gekko ve &

Taynikma 06 - Klanların Savaşı
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 6 / KLANLARIN SAVAŞI

Büyük turnuva artık sonuçlanıyor. Klanlar finale hazırlık yaparlarken, Efendi Gekko da yeni planlar kuruyor. Öte yandan

Taynikma 07 - Henzel'in Tuzağı
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 7 / HENZEL'İN TUZAĞI

Koto, tuzağa düşmek üzere. Monto'nun onu kurtarması gerekiyor! Monto, Artan ve Sarina ile birlikte tehlikeli Noma Ormanı&#

Taynikma 08 - Gölgeler Ormanı
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 8 / GÖLGELER ORMANI

Kotonun anne babası, muhafızlar tarafından yakalanmıştır. İmparatoriçenin kalesine giden en kısa yol ise Gölgeler Ormanından g

Taynikma 09 - Işık Kalesi
Merlin P. Mann
TAYNİKMA 9 / IŞIK KALESİ

Gölgeler Ormanındaki karanlık güçler, dört klan savaşçısını ayrı düşürdü. Sarina, şimdi kendi yolunu bulm

Taynikma - Toron Efsanesi
Merlin P. Mann
TAYNİKMA / TORON EFSANESİ

Toron ilk taynikmanın sahibi. O, uzun yıllar savaşçı olarak eğitildi. Buna rağmen, tehlikeli goroklar saldırı tehdidinde bulunduğunda, kim

YILLIK E-KATALOG
Yıllık E-Kataloğumuzu görmek için Lütfen Tıklayınız
OKUL E-KATALOG
Okul E-Kataloğumuzu görmek için Lütfen Tıklayınız
SOSYAL MEDYA:
SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZDAN BİZİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZ...
Facebook Instagram
BEYAZ BALİNA YAYINLARI SANAT DAĞITIM PAZARLAMA SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
© 2017 Beyaz Balina Yayınları'nın hazırladığı görsel, içerik izin alınmadan kullanılamaz.
www.istanbook.com.tr Beyaz Balina Yayınları'nın resmi Online Alışveriş sitesidir.
Adres : Maltepe Mah. Davutpaşa Cad. No:14 MB İş Merkezi K.1 Cevizlibağ-Zeytinburnu - İstanbul
Telefon: +90 212 544 41 41- Faks: +90 212 544 66 70- info@beyazbalina.com.tr
www.istanbook.com.tr